søndag 20. mai 2012

En smakebit på søndag #4

Jeg begynte nettopp på boken Hellhole av Herbert and Anderson.
Denne Simon and Schuster Sci-fi boka er på engelsk, her er hva som står på baksiden:

"Ravaged by volcanic eruptions, destructive storms and asteroid impact. Hellhole is a dumping ground for undesirables, misfits and charlatans. But it's location out on the wild frontiers of the Constellation, among the Deep Zone worlds, makes it the final refuge for those fleeing from the rule od Fiadem Michella Duchent - a tyrant with a sweet face, but a dark heart."

Dagens smakebit er hentet fra side 65:
"The criticism was plainin the mmine supervisor's voice. Despite his annoyance at his aloof father, Cristoph felt he had to make excuses. <<He spends most of his time there now. He's had to participate in a number of important votes with the Council of Lords.>>"


Har du en smakebit du vil dele? Gå inn på bloggen til Mari, Flukten fra virkeligheten for å delta.

God søndag folkens!


11 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) kos deg videre med boken og ha en fin dag videre:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Har hatt en super dag med strålende sol, grilling og boules. Nå er det tid for litt mer lesing. Ønsker deg en riktig god uke!

      Slett
  2. En fin smakebit. Dette hørtes ut som en bok jeg kunne tenke meg å lese. Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Håper du har hatt en flott søndag i sola :) Har vært ute hele dagen, men nå er det endelig tid for å ta frem boka igjen. Ønsker deg en riktig god uke!

      Slett
  3. Oi, dette hørtes ut som en bok for meg! Takk for tips og smakebit. Ha en fin søndag videre. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker den så langt. Har fått litt "dilla" i det siste. Håper du har hatt en fin søndag, ønsker deg en kjempefin uke :)

      Slett
  4. Det bokomslaget måtte jeg titte på en stund, spennende:) Takk for smakebiten og kos deg masse videre med boken:) Ha en strålende søndag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker også omslaget godt. Det og tittelen gjorde meg veldig nysgjerrig i utgangspunktet. Liker boken veldig godt så langt. Håper du har hatt en flott dag, ønsker deg en riktig strålende uke :)

      Slett
  5. Nå venter jeg bare på anmeldelsen! Herbert/Anderson er en interessant blanding på sci-fi fronten! Dette blir spennende :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Oi, jeg liker boken veldig godt så langt....så jeg regner med det kommer en anmeldelse om ikke lenge :) Den er rimelig snarlest. Ønsker deg en riktig fin uke. Ser ut som vi får strålende sol!

      Slett
  6. Jeg har fått sansen for sci-fi de siste årene, så denne smakebiten gjorde meg veldig nysgjerrig. Det blir spennende å få høre din dom :)

    Ha en strålende uke, Karete!

    SvarSlett