lørdag 26. mai 2012

Woo-hoo!!!

For en lykkedag!!! Ikke bare har mine venner Jeanette og Øystein sagt ja til hverandre (skal i bryllupsfest i morgen, og gleder meg!) men jeg var så heldig å stikke av med denne (se bildet) snasne premien. Dette er 2.premien i den apokalyptiske giveaway'en til Julie som har bloggen bokelsker.wordpress.com
(Håper Julie tilgir meg at jeg lånte bildet fra bloggen hennes.)
Hurra!!! Da passer det jo bra at jeg tenkte å skrive anmeldelse på boken Hellhole i morgen.
Nå skal jeg hive i meg litt mat, så er det straks klart for et av årets høydepunkt for meg (*blush*)....MGP!!!

Mer i morgen! Ha en fortsatt strålende pinseaften! Kanskje flaksen min smitter av på årets norske bidrag?

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye:-)Dette blie en helt toppers helg for deg dette:-) Har ikke sett på MGP på mange år, men kanskje jeg skal se i kveld? Uansett ha en herlig helg:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har vært en helt super helg! :) Håper du har hatt det samme. Selv om ikke Norge vant er det alltid morsomt å se på MGP :)

      Slett
  2. Grand Prix er stas, jeg er stor fan av det :-) Gratulerer med premie!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke et år uten MGP.... :) Alltid fest og moro. Var kjempestas å vinne premie også. Håper du koste deg med MGP da ;)

      Slett